FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Pytania dotyczące przejazdów i usług

Pojazdy, którymi podróżują pasażerowie to komfortowe samochody Renault Master z nowoczesnymi systemami bezpieczeństwa. Każdy bus wyposażony jest w skórzane, pojedyńcze fotele z podłokietnikami, strefową klimatyzację i system grzejący, gniazda elektryczne, darmowy dostęp do Internetu na terenie Polski, korytarz między drzwiami a fotelami, telewizję, półkę na bagaż podręczny oraz dużą osobną przestrzeń bagażową.

Tak, prowadzimy usługi z adresu pod adres (door to door). Miejscem docelowym jest adres podany podczas rezerwacji.

W cenę biletu wliczone są dwie duże walizki. Każdą walizkę należy opisać imieniem, nazwiskiem oraz nr telefonu. Dodatkowo można ze sobą zabrać bagaż podręczny do 5kg, którego rozmiar nie utrudnia podróży pozostałym pasażerom.

Za naszym pośrednictwem mogą Państwo nadać przesyłkę, jeśli miejsca nadania i dostawy leżą wzdłuż planowanej na dany dzień trasy. Pasażerowie są dla nas najważniejsi i nie chcemy wydłużać niepotrzebnie podróży.

Tak, można korzystać z bezpłatnego Internetu na terenie Polski.

W naszych pojazdach montowane są gniazdka 230V, więc bez problemu można podłączyć ładowarkę.

Większość podróży odbywa się w systemi door to door ,bez przesiadek. Czasem może zdarzyć się jedna przesiadka na trasie i pasażerowie zostają wcześniej informowani są o takim przypadku.

Dopuszczamy możliwość zabrania ze sobą zwierzątka, za które w pełni odpowiada opiekun.

Pytania dotyczące płatności i biletów

Za przejaz można zapłacić gotówką (PLN lub EURO) lub kartą płatniczą u kierowcy, gotówką lub kartą w siedzibie firmy lub dokonać przedpłaty na konto.

Uruchomiliśmy kilka kanałów za pomocą których można zarezerwować miejsce: połączenie telefoniczne lub whatsapp, wiadomość sms lub whatsapp, wiadomość na Facebooku, formularz kontaktowy na stronie www, aplikacja mobilna ibus na urządzenia mobilne w systemie android, komunikator na stronie www lub mail na adres kontakt@ibus.com.pl.

Rezerwację telefoniczną można składać codziennie 09:00-22:00, rezerwacja mailowa czynna całodobowo. Najlepiej podróż zarezerwować z tygodniowym wyprzedzeniem, wówczas mają Państwo większe prawdopodobieństwo wolnych miejsc. Rezerwacje na ostanią chwilę mogą wiązać się z brakiem miejsc.

Tak. Wystarczy o tym fakcie poinformować pracownika biura obsługi lub kierowcę.

Nasi kierowcy pobierają opłatę z góry. W szczególnych przypadkach dopuszczamy możliwość płatności podczas wysiadania, należy jednak ten fakt zgłosić w biurze obsługi.

Tak, ponieważ wtedy nie blokuje się miejsca dla innego klienta, zainteresowanego wyjazdem. Poza tym kierowcy odbierają pasażera spod wskazanego adresu i brak takiej rezygnacji naraża innych pasażerów na przedłużenie podróży.

O chęci otrzymania faktury należy poinformować pracowników w biurze obsługi.

Tak, prosimy jednak o zgłoszenie takiej zmiany w biurze obsługi.

Pasażer ma prawo do bezpłatnego anulowania lub zmiany terminu przejazdu najpóźniej do 24 godzin przed planowanym odjazdem, w przeciwnym razie może zostać obciążony całkowitym kosztem biletu.

Pytania dotyczące przewozów dzieci

Dzieci do 12 roku życia nie mogą podróżować bez prawnego opiekuna. Dzieci powyżej 12 lat mogą podróżować busami firmy iBus za zgodą prawnego opiekuna.

Dziecko do lat 12, które nie przekracza 150 cm wzrostu należy przewozić we właściwym foteliku. Opiekun podróżujący z dzieckiem jest zobowiązany do zapewnienia dziecku fotelika ochronnego.
Jeśli nie posiadają Państwo fotelika, prosimy ten fakt zgłosić konsultantowi w biurze obsługi.

Legitymacja szkolna lub akt urodzenia nie jest dokumentem uprawniającym do podróży za granicę. Podczas kontroli w czasie podróży należy okazać dowód osobisty lub paszport.